Service & Onderhoud

wd6-10

Goede service is wat ons betreft geen maatstaf maar een voorwaarde
U mag dat verwachten als u investeert in nieuwe apparatuur of een compleet nieuwe vaatwaskeuken. Met RHIMA haalt u niet alleen een kwalitatief hoogstaande en duurzame machine in huis, maar ook een betrouwbaar, goed geoutilleerd en ervaren service-apparaat. Periodiek onderhoud is voor elk technisch/mechanisch instrument essentieel: zo ook voor onze machines.

We bieden u daarom zowel preventief als correctief onderhoud
Zodat u zeker weet dat uw vaat nooit blijft staan of onvoldoende schoon wordt. Calamiteiten zijn helaas nooit helemaal uit te sluiten. Mocht er dus een onvoorziene omstandigheid ontstaan die leidt tot een defect of storing, dan kunt u rekenen op een snelle oplossing. Samen met ons dealernetwerk beschikken we over ruim honderdvijftig servicemonteurs, die door de gehele Benelux vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week stand-by zijn.

Onze monteurs zijn goed opgeleid en voorzien van de beste gereedschappen en reserve onderdelen
Onze monteurs zijn opgeleid door onze eigen organisatie en worden regelmatig getrakteerd op opfriscursussen. Ze zijn onderweg met de beste gereedschappen en een flinke hoeveelheid reserve onderdelen. Elk onderdeel van alle modellen die we bij klanten hebben geïnstalleerd is binnen één dag leverbaar. Waar ook in de Benelux.

Lange termijn relatie in plaats van winst op korte termijn
Het op voorraad houden van alle mogelijke onderdelen, is wat ons betreft bewijs van het feit dat we een lange termijn relatie prefereren boven winst op korte termijn. Als traditioneel familiebedrijf hoeven we ons ook geen zorgen te maken over aandeelhouders die vooral de waarde van hun aandeel willen zien stijgen. Efficiency, slagvaardigheid en goodwill zijn de begrippen die voor ons van waarde zijn. De zorg voor onze klanten en hun apparatuur krijgen de allerhoogste prioriteit.

Dat vinden wij de normaalste zaak van de wereld.